Tuesday 8 September 2015

GM1M

Assalamualaikum..

Post kali ni pun ada kaitan dengan kerja di sekolah. 

Saya ni kira cikgu baru berpindah di sekolah ni. 

Tup tap tup tap, ada pulak program GM1M nihhh~~

Tup tap tup tap lagi, jadi penyelaras. 

Alhamdulillah hamba terima dengan hati yang terbuka. :') *tangan dah menggigil dah ni*

Saya kurang pasti tentang sistem pemfailan sebab baru sat ni dilantik.

Jadi saya buat apa yang saya fikir patut dahulu macam-

1) Carta organisasi dan senarai jawatankuasa

2) Minit mesyuarat

3) Jadual penggunaan makmal komputer

4) Laporan (ni pun tidak pasti lagi)

tapi setiap minggu, setiap guru GM1M yang terpilih mesti menghantar laporan borang penilaian kendiri di SINI. 

Jika ada guru-guru lain yang tahu mengenai sistem pemfailan, jangan malu2 drop comments di sini ye. huhu.. Saya budak baru belajar. :')

No comments:

Post a Comment